Предметні олімпіади «Майбутнє з Політехнікою» для учнів 10-11 класів у 2025 році.
Участь в олімпіаді дає змогу перевірити рівень
своїх знань та вміння застосувати їх для розв’язування різноманітних
нестандартних задач, більше довідатися про Національний університет «Львівська
політехніка» та спеціальності,
які можна здобути в стінах нашого вишу.
ВАЖЛИВЕ УТОЧНЕННЯ::
У зв'язку з ймовірною масштабною повітряною тривогою по всій території України
час проходження предметної олімпіади МОЖЕ БУТИ ВІДКОРИГОВАНО
Тестові завдання з української мови укладено за програмою зовнішнього незалежного оцінювання, за змістом вони охоплюють матеріал таких розділів:
«Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія», «Лексикологія. Фразеологія», «Будова слова. Словотвір», «Морфологія», «Синтаксис. Пунктуація».
Завдання складаються з тестів, що охоплюють основні теми шкільного курсу з англійської мови
Завдання складаються з тестів, що охоплюють основні теми шкільного курсу математики. Серед них:
Алгебра (рівняння, нерівності, функції, прогресії); Геометрія (планіметрія, стереометрія); Теорія ймовірностей та комбінаторика; Математичний аналіз (похідні, інтеграли).
Це надзвичайно важливо для підготовки до іспитів, оскільки вміння швидко і правильно вирішувати задачі є основним критерієм успіху на НМТ або інших вступних тестах.
Завдання складаються з тестів, що охоплюють основні теми шкільного курсу фізики за 9-11 клас.
Завдання до олімпіади з хімії включає такі теми:
основні поняття та закони хімії, властивості основних класів неорганічних сполук, будова атомів елементів та їх взаємозв'язок з положенням в Періодичній системі та властивостями, властивості розчинів неелектролітів та електролітів, гідроліз солей, теплові явища при перебігу хімічних реакцій, кінетика протікання хімічних реакцій, окисно-відновні реакції, хімічні властивості металів. Номенклатура, класифікація, властивості органічних речовин. Розв’язування типових задач.
Тести для учнів 11 класів відповідають програмі НМТ з “Історії України”, охоплюють завдання з шостого по одинадцятий клас.
Для учнів 10 класів завдання охоплюють теми від 6-о класу до 1939 року.
Завдання до олімпіади з робототехніки включає такі теми:
Історія робототехніки. Що таке робототехніка? Визначення поняття машини. Визначення поняття механізму. Визначення поняття робота. Термінологія в галузі робототехніки. Класифікація роботів за поколіннями. Визначення кінематичної пари. Класифікація кінематичних пар. Кінематичний ланцюг. Класифікація ланок роботів. Ступені рухливості роботів. Базові системи координат робота. Робоча зона робота. Об’єм робочої зони робота. класифікація роботів за рядом ознак з урахуванням їх цільового призначення і функціональних можливостей. Приводи роботів. Класифікація силових модулів роботів за видом використовуваних енергоносіїв. Основні принципи керування, реалізовані в роботах. Класифікація сенсорних пристроїв робота. Класифікація захватних пристроїв робота.
Завдання до олімпіади включають такі теми:
системи числення (двійкова, десяткова, шістнадцяткова), основи архітектури мікрокомп'ютера (команди, регістри, адресація, організація пам’яті), основи програмування мовою С (операції, типи і структури даних), інтерфейси передавання даних (UART, I2C, SPI), аналого-цифрові і цифро-аналогові перетворювачі
Завдання до олімпіади з інформатики включають такі теми:
електронні таблиці; файлова система комп'ютера; адресація в Інтернеті; вимірювання, кодування та передача інформації; табличні та графові інформаційні моделі; системи числення (десяткова, двійкова та інші); основи алгебри логіки, основні поняття алгоритмізації та програмування (побудова програми, опис даних, оператори, функції); рекурсивні алгоритми.
Завдання до олімпіади включають такі теми:
основи функціонування сучасних економічних систем; механізм функціонування ринку (попит, пропозиція, ринкове ціноутворення, еластичність попиту і пропозиції, конкуренція); ринкові структури (монополія, олігополія, монополістична конкуренція); підприємництво і підприємство; національний продукт, економічне зростання і циклічні коливання; безробіття та інфляція; економічні функції держави в сучасних умовах; основи державного управління; органи державної влади.